lördag

Ja, jag har också upptäckt Instagram till Iphone and I love!!

Var inte nere på stan utan jag och syrran åkte till ÖB och köpte nödvändiga grejer till mamma och sen köpte vi med McDonalds hem :p De håller på att fixa för fullt här hemma eftersom de just kom hem från landet igår där de spenderat hela sommaren, så det är en hel del tvätt och uppackning ;) Vi har också plockat upp min lillebrors bebiskläder från källaren och jag har plockat ut det jag vill ha så det ska jag ta med hem och tvätta :) Eftersom att han föddes i maj och min bebis föds precis inför vintern så blir det ju lite dumt med storlekar då han började med sommarkläder men vissa saker kan man ju förstås ha. Ska bli så underbart att använda de söta kläderna som jag minns att han hade för några år sen på min egen bebis :) Med alla presenter som vi fått och de kläder han får ärva av min lillebror och min kusin tror jag inte vi kommer behöva köpa något alls just i bebisväg iallafall. Då blir det bara ifall det är något riktigt speciellt! Nu ska vi straxt äta middag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!