barndomsvänner



Okej, jag har försökt lugna mig lite även om jag fortfarande är pissed över alla punkter jag listade förut. Har ägnat eftermiddagen åt plugg och bebisfix, sorterat alla kläder till tvätten och gjort klart min inventering över allt jag har och det tog faktiskt flera timmar. Samtidigt kollade jag på en dokumentär om Dracula som jag hittade på datan (random) eftersom jag har seminarium om boken på fredag, men dokumentären var inte direkt något att hurra för... Bilderna är från igårkväll då jag och syrran var hemma hos våra gamla barndomsbästisar Ida och Malin, de hade lagat god mat och vi satt och snackade massa skit :) Vi träffades när vi var 8 och nu är det liksom 13 år sen, sjukt!

Märk förresten att jag färgat min utväxt! Happy happy. Synd bara att det håller så kort tid :( Denna gång är det inte svart eller mörkbrun färg dock utan Brun men tycker nog det ser ut nästan som det brukar..?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!