vår

 

Det har varit så fina dagar nu med underbart väder och jag blev såå glad när jag såg att de fina träden slagit ut i Kungsträdgården, för en vecka sen var de bara små små knoppar... Om en timme skall jag iväg till skolan och jag mår skit dåligt så det känns så jäkla opepp... Har mått dåligt de senaste dagarna och ingen aptit igen, så trist :( Anyways, always look on the bright side var det väl?

 

 

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Veronica

Nejnejnej ingen inspiration av Jesso! Det var bara hon som tvingade mig med sitt tjat XD Jag skrev lixom ändå innan, men inte i bloggen som hon :)

Åh, fint! Jag vill komma dit och se det nu.. Söndag kanske ^^ <3

2011-04-28 | 20:04:14
http://veronicamolly.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!