You got me feening and you got me feeling weak

You got me feening and you got me feeling weak
You got me trembling like a little baby girl
You're so special, you're like diamonds and pearls
You got me spinning and you got me in a twirl
You're my number one baby and you come to rock my world

Förlåt Anna men jag bara måste; JAG ÄR SÅ F ING TRÖTT! Jag är inte gjort för att ha "normala tider" och speciellt inte med en extra jobbdag i veckan, 6 dagar utan att få sova ut och sen en dag ledigt, sen samma sak igen. Okej nu har jag klagat färdigt! Jobbet gick bra men det är ju så himla segt, ni vet, inget att göra. Man står bara själv och tänker och det är inte så roligt alla gånger... Fast med sig själv liksom ;) Sitter här med eyeliner och långkallingar och snart ska Rebecca komma hit och får hjälpa mig att sätta på lösfransar (har köpt såna som dig jessie) och så ska jag först se vad hon har på sig och sen bestämma vad jag ska ha. Haha ja 20 år gammal och vill gärna kunna "anpassa" mig så att jag inte känner mig för upp eller nedklädd mot den jag är med, secure huh? Hela min kropp är liksom lite öm (förlåt nu klagar jag visst igen) men jag vill ha en kul kväll, I deserve it! Ska se till att jag tar bilder som jag kan lägga upp här sen!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!