party pics

 

Jag tar en paus från allt tråk, har betalt (höga...!) räkningar, dammsugit, framkallat bilder och läst på som en idiot om andra världskriget och mellankrigstiden. jag skall hålla en lektion om en del av 2 VK (kommer inte ens ihåg vilken det var, nåt jag inte ens hört talas om!) men för att kunna göra det och planera så måste jag ju själv läsa på massa om vad som händer innan det och jag har ju inte läst historia på en miljon år så det är lagom svårt. Igår höll jag i en spanskalektion med sexor vilket var superkul och inte alls svårt som detta haha. Anyway skulle visa er lite party pics från i lördags då jag var ute med Rebecca. Nu har jag också någon som är här och fixar min dusch som står och droppar konstant så det blir skönt att få den fixad och ett någorlunda torrt badrumsgolv. Vid 7 idag är det rolig träning men efter det tänker jag pressa mig i gymmet. Är helt rastlös då jag inte tränat sen i fredags. Nu inser jag hur jäkla svårt det är att få i hop träningen om man har normala jobbtider, praktik, plugg, planering, tvätt och städ + att man skall ha någon form av socialt umgänge. Tough shit, längtar tills skolan är tillbaks då har jag all tid i världen att träna.

 

Och vad fasen skall man äta för middag idag då..? Pasta och ketchup anyone? Det är iallafall jäkligt skönt med skolmat! Att få mat serverad, magic!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!