Stockholm kysser mig på kinden

Idag har jag humöret uppe. Idag har jag gjort mycket, intensivt. Idag har jag fortfarande mycket att göra, som jag garanterat kommer spara till morgondagen. Jag har mycket mat i kylen som måste ätas upp och mycket snacks i godisskåpet som måste ta slut. Jag har mycket kläder på golvet som måste provas och slängas eller sparas. Jag har mycket (!) tvätt i tvättkorgen som måste bli ren. Jag har kassar och återvinning och en ny kalender och proviva jordgubb, en pärlemorbrun hårfärg, blått nagellack och sköna mjukisar.

Jag har nära till allt. Jag har en vacker lägenhet med högt i tak och kakelugnar. Jag har en tv utan kanaler och tommar hyllor. Ibland slår det mig!

Jag har alldeles lagom mycket att göra. Det enda jag helst skulle slippa är disken.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!