september

Nu har det gått över en månad sen jag flyttade in i min lägenhet men som ni märkt så har jag ändå inte uppdaterat, och nej jag har inte tröttnat på bloggen men tro de eller ej, har fortfarande inte fått internet, ganska amazing ellerhur? Tack kära Telia. I fredags fick jag iallafall en tv levererad och den är superfin, men ännu har jag ingen sladd så har inte kunnat titta på den ;) Igår jobbade jag 14 timmars pass så är lagom slutkörd och dessutom har jag fått nåt problem med magen och mått dåligt de senaste dagarna. Nu är jag iallafall i Södertälje och uppdaterar mig lite på internet med jobbmail osv. Och såklart hinner jag förbi bloggen. Annars har skolan börjar nu igen vilket känns superskönt, har faktiskt saknat det. Supermycket att göra men this is what I do! Ska sätta mig med Elliot nu, han har precis tittat på hela Pippi Långstrump filmen! Förhoppningsvis får jag mitt skitinternet snart så jag kan bli en normal människa igen ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!