besides people are cruel, and the world still moves without you

Jag tror nästan det jobbigaste idag har varit att höstskorna jag vill ha inte finns någonstans, de verkar vara helt slut! Ska fortsätta leta imorgon. Jag vet inte om det är en illusion and if I will snap one day. Men nu känns det så. Belöning for booty express med levis curve id. Nu blir det sleepover med Kim, Maggie & Pascal. Iväg & möta dem och köpa jäkligt mycker godis om jag minns dem rätt ;p

besides people are cruel, and the world still moves without you




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


KIMO

höhöhöh!!!! throw dirt on me I grow a wild flower.

TATUERING NÄSTA!

2010-09-22 | 12:45:23
http://esber.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!