Yeah I hear you talkin don’t know who you tryin’ to flatter


Jag gjorde något oväntat idag och när klockan ringde 05.40 stängde jag av den och fortsatte sova 5 (!!) timmar till. Missade träningen men det gör inget, behövde få sova! Nu kokar jag pasta till lunch (ja det är inte kul att laga "mat") och sen ska jag iväg och hålla ytterliggare lektioner om midsommarkrisen, för två veckor sedan hade jag aldrig hört talas om den händelsen och nu är jag typ expert ;)

Tror jag är inne i en sån liten period nu där jag helst bara vill sova för att slippa tänka och inte för att bli pigg, ni vet? Angående klänningen så har jag börjat tänka på om den verkar komma in på lagret igen och om jag isåntfall fortfarande vill ha den. Är väldigt förvirrad. Imorgon är det iallafall party och jag ska ha på mig den nya klänningen! Den är ju skitsnygg!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!