las cosas cambiaron

 

Jag pratade om att jag inte gillade situationen jag befann mig i för några veckor sedan. Jag känner att den har ändrats nu och jag är i en situation som åtminstone är bättre än den förra. Jag kände mig osäker och visste ingenting och mina känslor gick upp och ner precis som andras verkade göra. Men nu har jag landat och nu har jag inga känslor kvar någonstans vilket iallafall betyder att jag slipper ovissheten. Nu vet jag. Nu är jag helt fri från allt och slipper gå runt i en berg och dal bana helt enkelt. Det känns som att det kommer hålla i sig och det hoppas jag det gör. Det känns lite tråkigt men framförallt känns det skönt! Nothing can hold me down!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!