They can all get fucked, just stay true to you

 

Nu ska jag straxt iväg till skolan, går till 4 och sen ska jag direkt till gymmet och träna booty och core. Så blir att bära runt på gymväskan idag! Har inte hunnit läsa allt men får hoppas det går bra ändå. Jag vet att jag ska bli lärare men ändå är jag en av alla de som irriterar sig som sjutton när det är en av 20 som läst all litteratur och ska spela duktig, smööra för läraren, haha ironiskt egentligen. En bild på min sänghimmel som jag köpte igår! Har velat ha en sänghimmel ända sen jag var liten och 149 spänn så varför inte? Måste dock säga att det inte var helt skönt att sova med den om man inte ligger blixtstilla och lite jobbigare att bädda. Men visst är den fin? ;p

 




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!