jag vet det är ett spel och jag vet att du har kämpat för något som jag tagit för givet

Haft en mysig kväll med Caroline som numera är brownie (hon har härmat mig ännu en gång you knoow), pizza, chips, godis och cola. Nu är jag mysig med ont i magen och helt uppsvälld, goosh. Kollat på random mtv program och Top Model 14, undrar hur många säsonger det blir innan den går i graven?! Jag går upp och ner som vanligt och känner mig stark och säker ena minuten och sen en smäll som gör mig sååå svag och så börjar jag gnälla och beklaga mig för Carro men du vet "störst av allt är kärleken, och utan den har man ingenting" men det gäller även kärleken för sina vänner, sin familj och om man har en så speciellt för sin Elliot! Jag är sjukt trött efter en lång dag och ännu en imorgon, fuck hela den här veckan är busy busy så jag ska slänga mig på sängen nu!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!