Because bad ideas make good stories



Jäkligt irriterande att mina inlägg från de senaste dagarna blivit helt i oordning och så men men. Moving on. Ny vecka och nya utmaningar! Känner mig lite som en ny människa när jag fått tvätta håret och städat, dammsugit, tvättat och diskat. Veckan började med seminarium, föreläsning och kurslitteratur att köpa. Känns ju jäkligt jobbigt men vad ska man göra. Igår läste jag en bok på 100 sidor och nu är jag inne på nästa som är till på fredag. Ska försöka vara ute i god tid nu för en gångs skull. Har så mycket att göra och allt är så intensivt! Så mycket att tänka på och alltid nåt på g. Vill så gärna vara med min Elliot och min mami men har så många måsten. Ska iallafall dit på torsdag och sen på söndag har jag tänkt. Imorgon ska jag på spinning, städa trappen och sen ha tjejkväll med Carolina. Idag blir det alltså plugg plugg och helst en tripp till gymmet.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!