a beautiful nightmare

 

Nu ska jag lägga mig (ja jag vet vad klockan är). Ser just nu ut typ som på bilden här, vadå både jag och Cassie brukar alltid se ut så när vi går och lägger oss, gör inte ni det? Det bästa jag vet är när man ser i t.ex. Desperate housewives och brudarna alltid lägger sig med full makeup, till och med läppglans! Wtf?! Okej jag ser inte ut som Cassie i vanliga fall heller men nu gör jag det ännu mindre, ni skulle alla få en smärre chock om ni såg mig utan ögonbrynspenna. Mina ögonbryn är väldigt tunna och glesa och dessutom helt blonda medan mitt hår är nästan svart. Jaa you get the picture! Jag ser inte klok ut, blir nästan rädd när jag ser mig själv i spegeln. Ögonbrynspennan är alltså numera det viktigaste i min sminkväska. Borde lägga ut en bild där jag sminkat ena brynet så får ni se skillnaden... Nu sömn så mina ben återhämtar sig efter den #%X!=" booty expressen för snart är det spinning!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

tack becky!

men du är ju sjukt duktig på att skriva och allt. men du hade inte tänkt att fortsätta något inom ljud eller? ):

2010-10-04 | 14:44:28
http://farbeyondthevalley.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!