Situation's got you mad I would be too cause' damn she's bad.

Nu har jag vart och tittat på min tatuering text som de ritat upp, den vart inte ett dugg lik den jag la ut här tidigare men den vart snygg! Stor är den också, men som de alltid säger att man ska göra tatueringarna så stora som möjligt för att de skall bli snygga. Jag hade astur och lyckades få en tid innan jag åker till England, har tid nästa torsdag! Annars har jag faktiskt pluggat lite idag. Men med betoning på lite. Tränat. Hängt med Jamie, skjutsat, stan och snart är det middag och sen choklad creme brulé, vi är sick när det kommer till goodies i den här familjen! Fika is the best word ever.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!