Nu är jag så jäkla bra

Iallafall i skolan är jag riktigt grym just nu! Jag och Nataly var grymma idag och vi är så grymma och så stolta som har klarat av två 100% kurser samtidigt, vi har pluggat in 80 timmar per vecka (fast vi har självklart inte pluggat 80 timmar haha...) och kommit levande ur det haha! Idag hade vi vårat examinationstal för att avsluta retorik kursen och det gick bra för oss båda :) Dessutom har jag ju klarat tentan, så jäkla grymt! Det är fortfarande rätt mycket kvar men vi har kommit över det värsta känns det som. Den här veckan ska jag skriva klart essän och sen lämna retoriken bakom mig. Jag ska skriva 4 sidor PM där jag analyserar nån religiös grej som jag inte kommit på ännu (jag är sämst på att komma med bra idéer och då menar jag sämst), läsa ut boken Onåd jag börjat på idag + komma i kapp med annan litteratur. Och komma på en asbra idé till vårt grupparbete. Det där med idéer alltså. Jag har inga. Noll. Får förlita mig på de andra i grupparbetet men min egen måste jag ju komma på. Kreativitet. Har nog aldrig haft så mycket av det. Synd. Till grupparbetet satsar jag på att Nataly har idéer (så jobbigt ord att skriva med den där jäkla apostrofen) och jag skriver snabbt på datan haha. Min största talang... Tror inte någon orkar läsa allt snack om skolan men det är bara det jag tänker just nu. Är så inne i det. Så mycket att läsa. Så mycket att analysera. Så mycket att lära mig. Så lite tid... På kvällarna är jag för trött för att göra nåt vettigt så jag bara sitter här...





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

Bästa låten ju... jag lyssnade på igår haha the feeling you know!

2010-03-13 | 09:23:09
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!