I know one fact I'll be one tough act to follow

Igår var jag med Nataly på Strand och Sthlm Reggae och jag tog några bilder :) Det var faktiskt ännu roligare än jag hade förväntat mig, reggae är inte så dåligt och det är tusen gånger bättre än tecno och schlager skit iallafall haha. Det som inte var lika roligt var att ta sig hem! Efter stängning missade vi första nattbussen så vi fick vänta typ 40 minuter på nästa, när den kommer så kör den bara förbi eftersom den är full! Så vi stod där som idioter haha. Som tur så hade man ändrat till sommartid så klockan var redan 10 över 4 så vi fick dra till centralen och vänta på första tåget istället. När jag kommer till stan så har ju inte min skit buss börjat gå än så jag fick gå hem i regnet! Var så pissed off. Så jag dog i sängen vid halv 7 imorse och fick sova 3 timmar innan my lovely family var uppe och härjade, skrek på varann, spelade musik osv. Suger! Så nu sitter jag här trött och seg och kommer absolut inte träna eller göra nåt vettigt.. Skulle helst lägga mig igen men vet att det aldrig funkar i det här huset haha. Joy!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!