Knowledge is a terrible and marvelous thing

Jag och Elliot i Padstow, England.

Ett citat från en film jag såg igår. Det är så himla sant och det fick mig verkligen att tänka, kunskap eller att veta är en fruktansvärd och underbar sak. Jag har kommit fram till att jag ändå vill veta allt, fast jag ändrar mig hela tiden. Filmen jag såg hette Little black book med Brittany Murphy i huvudrollen. Handlar om att hon börjar rota lite i sin pojkväns förflutna och hittar massa saker som hon var mycket lyckligare innan hon visste om. I filmen frågar hon, om du var lyckligt gift med en man och hade en superlycklig relation hela livet, och sen dör han och du får reda på att han levde ett dubbelliv och var otrogen hela tiden, förstör det då det fina liv ni hade? Hell yeah det gör det. Eller vad säger ni..?

 

Ignorance to cope man

Ignorance is bliss

Ignorance is love, and I need that shit.

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!