Robin Hood

 

Bilder från igår, Jesper som var totalt omöjlig att fota and the german stripper. Vet inte vart det kom ifrån. Vi såg på Robin Hood och den var bra, coolt gjord men helt annorlunda än jag trott, det handlade ju om hur han blev Robin Hood och inte själv Robin Hood som man brukar se på. Det var iallafall en bra film. Mycket utspelade sig också i den delen av England jag var i, saknar det! De drack mead som jag också drack på ett gammalt cornish meadery, det är typ som öl fast ursprungligen gjort på honung och superstarkt. Nu ska jag till jobbet, 11-19 i Häggvik idag. ♥

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jesper!

Jag är bäst på att bli fotad jag ser itne ut som en german stripper i alla fall ;)

2010-06-25 | 13:29:32




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!