prinsessbakelse

 

Jag blir faktiskt störd på hur alla verkligen bryr sig om bröllopet. Jag tittade på när de gick in i kyrkan på tv:n och jag tycker de är gulliga och att det är kul att de gifter sig men när folk grattar dem på facebook osv känner jag bara enough haha. Och så fuckade de ju upp nattbussen i natt ;) Det bästa med bröllopet var iallafall att Jamie fick för sig att baka princessbakelser, de var sååå goda, med jordgubbar och grädde inuti. När jag var liten bakade mamma en prinsesstårta till min födelsedag och på den ställde vi en av mina favorit Barbies iklädd en klänning av marsipan som mamma gjort, ska försöka hitta en bild, den var awesome! Nu ska jag se film med Veronica :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!