midsommar 2010

 

Nu har jag fått bilderna från midsommar, en krans kommer man långt med som ni ser! När vi var små brukade vi få en varsin krans men de senaste åren har vi bara haft en enda som vi använt som fotokrans haha. Bilden på Elliot är ytterst onaturlig, han satt helt emotionless på alla bilder tills jag sa "om du skrattar för kameran får du chips" och då fick vi det här skrattet, awesome!

Idag har jag varit inne i stan, så himla grymt väder! Åt på Pizza hut också, har ju haft cravings efter det läänge. Blev uppraggad på tåget också och jag (och jessie) är sämst i världen på att dissa folk. Om någon ber om mitt nr så får dom det liksom, jag förstår inte hur man kan säga nej, jag är för väluppfostrad haha. Måste jobba på det. Nu ska jag se vad Jesso gör och hämta dricka!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!