måndag

It is a truth universally acknowledged that when one part of your life starts going okay, another falls spectacularly to pieces.

Hade en bra dag ute på stan med Carro och vi gjorde det vi tjejer gör bäst, analyserade. We drive ourselves crazy I know that... But we just can't help it. Har haft en bra dag. Var glad. Men efter mindre än en timme här hemma är jag på skitdåligt humör. Jag försöker att fokusera på det som är bra och jag kom verkligen att tänka på Bridget Jones citatet ovan, det stämmer så jäkla bra. Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter att flytta hemifrån. Det är så trångt här hemma och då menar jag inte fysiskt. Kan knappt vänta. Att få leva mitt eget liv utan någon som lägger sig i och framför allt att slippa massa onödiga tjafs med folk som måste ha allt på sitt sätt och bestämma allt. Jag är den enda här hemma som säger ifrån vilket stör mig sjukt mycket. Vill bara härifrån. Det enda jobbiga kommer vara att sakna Elliot men får försöka träffa honom så mycket jag kan ändå. Som sagt kan knappt vänta. Tills dess får jag försöka fokusera på den bra sidan av livet.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!