Jag lever mer än jag gjorde förut

 

Varför är jag så himla otålig för? Nu nu nu! Men tids nog så kommer det bli som jag vill och det finns ingen anledning till att det måste bli nu, det finns ingen stress. Får säga åt mig själv, just chill och njut av situationen jag är i nu. Igår var jag med Anna på Ikea och tittade på grejer. Kan ni fatta att om två veckor sitter jag i min egen lägenhet och bloggar? Jag kan knappt fatta det själv. Det är skitläskigt och så himla freaking kul! Jag är redo. Åhh ni kommer få se bilder sen när jag kommit i ordning! Och precis jag kan knappt vänta, nu nu nu! Och det är ju nästan nu så ni kan gissa att jag är glad. Idag lagade jag spaghetti och världens godaste köttfärssås efter eget recept (okej efter annas eget recept) och jag har skrivit en lista på saker jag måste handla på ÖoB, är det konstigt att jag känner mig excited över att få välja rengöringsmedel? Det enda som kommer saknas nu är min älskade Elliot men honom får jag åka och träffa så ofta jag bara kan. Jag flyttpackar typ hela tiden när jag är hemma, vem visste att jag hade så bloody mycket stuff? Mitt rum ser ut som "ett bombnedslag". I am lovin it.

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!