vill bara gömma mig under täcket

Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for?
Not the expression, no, literally give an arm for?
When they know they're your heart
And you know you were their armour
And you will destroy anyone who would try to harm 'her
But what happens when karma, turns right around and bites you?
And everything you stand for, turns on you, despite you?
What happens when you become the main source of the pain?

Just nu känns allt bara hopplöst. Har så sjukt mycket plugg. Har en tenta nästa måndag som är jättebred och handlar om typ vadsomhelst och jag har ingen aning. Jag är ju på C-kursen i Religion nu som är den sista på vanlig nivå så det är ju självklart att det blir svårare... Det märks verkligen också! Har så många tankar från kursen i huvudet men inget jag egentligen verkligen kan. Så det känns sjukt jobbigt. På det har jag och Nataly också extrakurs i retorik som vi måste läsa nu. Jag ska ju hålla tal på måndag (har fortfarande inte skrivit talet) och sen ett till tal på onsdag och seminarium igen på fredagen. Vilket inte lämnar så värst mycket tid till tentaplugg... Håller fortfarande på att ta mig igenom alla tunga texter. Som sagt, det märks att det här är på mer avancerad nivå än A och B... It's tough alright.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!