bilder från igår

Lite bilder ifrån gårdagen, jag lägger upp fler sen när jag kommer hem till mig imorgon :) Idag är jag supertrött, har precis kollat på Kalle och chokladfabriken och ätit rester till lunch. Snart blir det fika-rester också that is exactly what I need! Så skönt det är med såna här dagar utan att gå utanför dörren, utan att göra ett skit. Ni vet ju att jag är superrastlös och tror att jag skall bli galen direkt men det går över efter ett tag och sen är det rätt skönt. Har färgat min utväxt idag iallafall så nu ser jag liiite bättre ut :p Ikväll blir det utgång här i Södertälje, juldagen på O'learys vilket förhoppningsvis blir skoj och så får ni massa bilder från det imorgon också. Blir att åka hem till mig i natt då, men ska passa Elliot imorgon så då tar mamma med alla mina julklappar och grejor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!