this place was never the same again, after you came and went.

this place was never the same again, after you came and went.

Nu ska jag straxt iväg och äta julbord och jag är ganska så taggad! Ska bli kul, jag jobbar ju på julbordet men har ändå haft lite sug efter att få gå och äta allt haha. Denna vecka blir det jobb torsdag, lördag och söndag och nästa vecka kör vi verkligen all in onsdag-söndag. Kommer vilja spy på julmat lagom till julafton ;p Fick sluta tidigt från praktiken och kom hem och sov 2½ timme och vaknade och var helt säker på att det var ny dag, behövdes verkligen, att gå upp före 6 funkar inte för mig. Imorgon har jag sovmorgon, så happy! Perfekt för kommer hem sent från julbordet. Ska hålla en lektion och sen nada mas, och så på torsdag kör vi igång jobbveckan, lite ångest men som sagt: positiva tankar!!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!