ahhhhhhhhhhh

Jävla fucking SKIT! Nu är det så att jag kan varken öppna munnen eller röra vid tangenterna utan att klaga på att jag mår så jävla fucking skitdåligt!!!!!!!!!!!!!! Helt otroligt, som ni vet har jag varit förkyld men till slutet av veckan kände jag mig frisk igen, bara snorig men igår vaknade jag med halsont och trodde det var ett skämt. Fick gå på huvudvärkstablett på jobbet och idag har jag sååå ont i halsen och hela kroppen/huvudet och har 0,0000 i energi. Mår piss helt enkelt. Halvsovit ett tag och jag tror nästan jag har feber eftersom jag först frös som en idiot och nu svettas som en idiot... alltså jävla fucking SKIT! Punkt.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!