.



Jag har fortfarande inte fått internet, därför ingen uppdatering!
Anledningar till att feel very low; 1) Jag krockade mammas bil in i en stolpe och förstörde hela sidan. 2) Har fått veta att jag "inte är behörig" till kursen jag skall börja nu, strul som vanligt alltså 3) Har fortfarande varken fått internet, telefon eller tv efter 2 veckor 4) Har en person i min omgivning som lyckas få mig på dåligt humör hela tiden genom att vara otrevlig

Anledningar till att känna sig gladast i världen; 1) Jag har körkort (även om jag kan krocka) 2) Jag läser en rolig utbildning och är taggad inför att börja (om jag bara fixar strulet) 3) Jag har världens finaste lägenhet mitt inne i stan! 4) Jag har världens gulligaste mamma, Elliot, Jamie och Veronica och nu är de hemma från landet 5) Jag är kär 6) Jag hade turen att bli född i ett land där jag har världens bästa förutsättningar och jag är frisk och har egentligen inget att klaga på.

Yes nu känns det bättre ;) Ska pussa på Elliot och sen hem till min lägenhet, imorgon ska mamma, Jamie och Elliot komma och hälsa på för första gången!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!