Tisdag

Idag har jag haft fullt upp! Började med skola 8-10 så jag gick upp före 6. Inte kul... Efter det åkte jag hem en sväng, städade och läste lite i Illusionen om Gud som ska vara klar till nästa vecka. Vid 12 gick jag och hade körlektion. Det gick myycket bättre än de två innan! Mötte Anna på parkeringen och fick skjuts hem och sen fortsatte jag med läsningen. Vid halv 3 kom Danny hit och jag var barnvakt åt honom, Elliot kom också hem så jag passade de två sötnosarna ute på gården till halv 5 ungefär. Sen har jag fortsatt med pluggandet, läst den där boken som jag är exremt trött på nu och börjat lite på vårt fördjupningsarbete om Moon-rörelsen. Sen var jag och mamma precis ute och övningskörde en sväng till Nykvarn; motorväg, stadskörning, landsväg :) Köpte förresten ett paket kakor av Veronica idag som hon säljer för skolan, de var vääldigt goda men det känns lite sådär att jag lätt kommer käka hela boxen själv. Inga problem för mig... Nu sitter alla bänkade framför Idol, kanske ska se lite för det är ju kul att höra de dåliga, annars gillar jag inte idol. Eller så blir det bara forsatt pluggande! Inte lika tråkigt som det låter dock, haha ;)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!