Skola, övningskörning och jordgubbssmoothie

Gjorde precis en, ja en smoothie är det ju inte men mixade jordgubbar bananer med vatten och lite juice. Smakar helt ok men ser godare ut haha. Har precis kommit hem från körlektionen. Idag gick det ju minst sagt bättre, tyckte jag var bra på att parkera och backa. Men det gick ändå inte helt bra, inte så bra som med mammas bil. Känns lite trist but hey, I'm the first to admit it. Innan dess var jag i skolan 8-10. Det gick fakiskt bra :) Vaknade 05.59! Fett nice då larmet skulle ringa 6.00 så jag hann precis slippa höra det där oljudet! Coolt att kroppen har en inbyggd klocka liksom... Nu ska jag läsa lite i en bok om New Age innan jag kanske ska dra till Paul.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hello skickar en halsning fran grekland bara for att gora dig lite avis...haha har ar allt skit bra super fint hotell precis pa stranden....men sangarna sugggger jag svar pa att jag aldrig traffat pa en samre sang...ocd du kanner ju mig jag ar inte den som klagar i forsta taget....hahaha tycker intensiv kurs later bra med tanke pa att du MASTE ha korkort i januari!!

Puss

ps I gar korde jag pa en stor javla fagel...laskigt!

2009-09-01 | 16:39:38




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!