Lantchips till lunch

Ska snart iväg till stan och ha körlektion. Sen ska jag direkt till Skärholmen och gå runt för jag måste dit och lämna tillbaks en bok. Tänkte gå runt där tills Paul slutar så det blir några timmar, hinner kolla ordentligt efter nya höststövlar som jag är på jakt efter. Saknar mina gamla så mkt! Iallafall hinner jag inte laga nån lunch o allt som finns e rester från igår som inte var så gott så det blir lantchips o sprite och så tar jag med en macka att ta sen om jag blir hungrig :)

I try to run but see I'm not that fast




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hej tänkte bara meddela att du just nu leder jätte många auktioner på tradera....lycka till!

2009-09-23 | 19:59:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!