fredagsmys ♥

Innan jag lägger mig måste jag bara visa vad som pågår hos oss på fredagkvällar. Fredagsmys såklart! (ignorera det skitiga håret, nej jag har inte tvättat det sen i onsdags.) Elliot är inte den som är den utan han är såklart med på fredagsmyset redan! Han skämdes inte utan gick in och satte sig i Jessis sackosäck och började käka chips. Mmmm. Det märks att han är en i familjen!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

Mysigt med fredagsmys! Hehe, jag gillar också chips väldigt mycket :') Elliot e så söt! Sockersöt :) Men en aning busig e han också hahah



Gillar din blogg väldigt mycket :) Kram!

2009-09-05 | 18:16:35
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!