håret

 

Här får ni se lite dåliga bilder på håret. Kort alltså! Funderar på att ljusa upp det lite för det blev så mörkt när han klippte upp det och massa underhår kom fram som inte blivit solblekt. Får se hur jag gör. Frisören sa också att jag måste platta håret så då blir det finare, men jag gillar inte att platta håret haha!

 

Känner mig bara så sjukt provocerad av allt det här om den där Anna Anka (namnet är ju också provocerande bara det) fast jag inte ens sett programmet hon är med i! Allt jag läst om henne däremot. Blir så irriterad. Visst, jag tror också att män och kvinnor inte behöver göra precis samma saker och visst om ens man kan försörja en så soft, och då är det klart man sköter hemmet. Men annars har man ju samma ansvar som snubben att försörja och då ska ju ansvaret i hemmet vara samma, jag menar alla är inte miljonärer! Sen blir jag grymt provocerad av att hon säger att det är varje kvinnas ansvar att göra sig snygg för sin man, visst vill man göra det och även för sig egen skull men vad innebär det? Jag menar om ni sett henne på bild, hon ser ju inte klok ut! Mamma sa att hon var 39 år och i sånna fall är det ju bara to bad för hon ser ju ut att vara 50! Och innebär att vara snygg att aldrig åldras? Om hon nu är 50 vilket hon ser ut att vara (men fixad) så borde hon inte försöka se yngre ut. Man kan vara snygg och 50 och se ut som 50 och åldras på ett fins sätt utan fejkbränna osv. Och att man måste se till att tillfredställa sin man för att man annars får skylla sig själv om han är otrogen; euuuw säger jag bara om det. Vill inte höra något om henne eller hennes man!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hallå där morska modiga snygga tjej!

När du sa att du klippt håret kort så tänkte jag jaja kanske 3cm...men du gjorde det verkligen och det blev skit snyggt! I helgen är jag själv hemma så jag tänkte att vi kanske ska ta en maraton körning...vad säger du?

2009-09-21 | 19:26:44
Melowna

Nemen va snygtt det blev =)

2009-09-22 | 11:04:35
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!