Everybody get random

 

Jag är hemma själv och sjukt uttråkad. Har pluggat massa, färgat ögonbrynen, städat. Har grovaste träningsvärken i benen! Har svårt att gå, får ont i rumpan när jag sätter mig och sen kan jag knappt komma upp haha. Sitter och lyssnar på 'alla som inte dansar' som spelades hela tiden på vårt studentflak, alltså låten är ju grym still... Fast det inte är min typ av musik egentligen. Har verkligen 0 fantasi på vad jag kan göra nu. Är ju sällan själv med nu e min bebis på landet :( Och visste ni att jag inte ens kollar på tv? Klarar inte av att sitta still där om det inte är nåt favoritprogram, blir så rastlös. Imorgon är jag ju ledig också, en dags höstlov! Men vet ändå inte vad jag ska göra. RUTTNA som vi brukade säga kanske.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

HAHAHA ska du säga!!!!! =P

2009-10-30 | 15:29:41
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!