now now now diva is a female version of a hustla


Äntligen någon som håller med mig! Har blivit utskrattad här hemma idag eftersom att jag säger att jag tycker jag är snyggare än Beyonce. Och då menar jag inte främst kroppen (även om jag också tycker att min kropp är lika grym) utan fejjan. Tycker helt enkelt lite att Beyonces ansikte är speciellt snyggt. Veronica verkar vara en av de få som håller med mig och tycker att både hon och jag har snyggare ansikte än Beyonce. Det beror ju inte på att jag tycker att jag tycker att jag själv är snyggast i världen utan helt enkelt att Beyonce är inte så jäkla snygg. Vad tycker ni? Är ni snyggare än Beyonce?




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

Ass right!!!!

2009-11-01 | 08:54:21
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!