big ass box

Tänkte berätta om hur jobbdagen varit men allt jag kan tänka på är the big ass box. Ingen big ass chain som T-pain utan en stor fet låda som jag släpat hem från jobbet i Fridhemsplan. Kan ge er storyn. Den var större än mina armar når utan att sträcka ut dem fett vilket såklart är svårt, den var inte supertung men rätt tung för mina svaga armar men problemet var snarare att den var så stor och svår att bära. Kämpade mig genom spärren och nedför rulltrappan. Klev in i t-banan som var proppfull och försökte att inte slå till folk med min box, kände att mina armar höll på att gå av och boxen började glida ner. Den var halvägs ner i golvet när en schysst kille sa till mig att det fanns en ledig plats, tackade men kunde sen inte få upp boxen utan fick kriga för att få upp den och sen kunna bära den till platsen = skämmigt. Kämpade mig sen genom t-centralen till tåget och fick stanna till mitt i för att armarna är så svaga (måste tränas!) och när jag satt på tåget skakade mina armar seriöst. Nu är jag hemma och boxen ligger på golvet i hallen (orkar inte bära in den) armarna är fortfarande skakis!

Jaja nog med box storyn! Annars var det faktsikt en bra dag på jobbet idag, det var en trevlig butik, mycket kunder, många trevliga som villa stanna och prata lite, trevlig personal och en väktare som jag kunde snacka lite med och dessutom var det inte svinkallt utan helt lagom varmt så jag är nöjd och glad och tiden gick rätt fort :) Nu är jag dock trött och hungrig men såklart finns det inget käk och jag orkar ju knappast fixa nåt. Varför måste man bli hungrig hela tiden? Vill inte ens äta nåt...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!