Saker som gör mig pissed off...

Nummer ett, det som måste vara det mest frustrerande är ju när man ska ta av sig tajta jeans/stuprörsjeans. Det går ju inte! Helt sinnessjukt irriterande, tror inte att det finns något som stör mig mer faktiskt. När jeansen fastnar nere vid fötterna och man måste kämpa som en galning för att få av dem. Jag bara känner ilskan bubbla upp när jag försöker ta av dem. Grrr. En annan grej som gjorde min väldigt pissed off nyss är idiotiska bloggar som inte har nåt liv utan måste skriva ett inlägg om vem som vann Top Model med en stor fet bild på vinnaren precis efter att finalen sänts och jag som missade den och tänkte se repris får upptryckt i fejjan vem som vann. Sjukt störande!!

Var bara tvungen att skriva av mig där ;) Tänkte även skriva att jag faktiskt officially nu har en ny favoritartist och chockerande nog är det faktiskt en ecuatorian (hmm varför säger man inte ecuadorian egentligen..?) Johnny Lexus! Hans låtar har verkligen växt på mig, han har både sköna reggeatons med 0 mening men ändå sköna och låtar med meningfulla lyrics. Har faktiskt asmånga låtar med honom på ipoden nu som jag lyssnar mycket på. Så han förtjänar en plats i Becky's hall of fame för bra artister :) Har köpt ny hårddisk med 1000GB och nu håller jag på att lägga över filmer! Har ju flera hundra filmer jag inte sett, sjukt. Måste börja se dem nån gång haha.

 


 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

Haha! Och du borde skaffa lite plats åt Raquelita... du kommer att få höra hennes röst och bli kär i den när du köper din sing star =P

2009-11-23 | 08:52:59
http://raquelita.blogg.se/
Carro

Mm, det är han :)

2009-11-23 | 18:39:29
http://enrikedomavsandkorn.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!