Are you in? I am counting

Sitter här och försöker chilla ner nu och städa undan på skrivbordet för att kunna plugga lite. Har passat Elliot och han är ju verkligen världens sötaste men man blir helt slut! Han är så vild av sig haha. Nu leker han och Veronica kurragömma och hon sitter gömd bakom datastolen. Hans energi tar aldrig slut alltså! Igår kväll kände jag mig bara såå stressad när jag skulle förbereda mig inför dagens lektion så jag satte på ett Sabrina avsnitt och kollade på bara för att chilla ner. Hehe. Men lektionen gick rätt bra, svårt att få tyst på en nia bara... Minns bara när jag själv gick i nian... Shit alltså! Imorrn ska jag ha en lektion igen och sen är det helg :)

 

And I say the same thing every single time.

I say you the fucking best.
You the fucking best.
You the fucking best.
You the fucking best.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!