Have you ever had shoes without shoe strings?

Nu är jag äntligen hemma. Slutade för 45 minuter sen och fick skjuts av mamma, hade ju fullt med lådor och skyltar att släpa hem. Så skönt att de här två dagarna är över nu. Mina ben och fötter är så slut att det inte är sant! Vill egentligen åka hem till baby och sova över där men jag tror inte jag orkar det, lär ju ändå bara vilja somna så fort jag kommer... Så jag tror jag stannar här, lägger mig tidigt och åker till baby imorrn i stället.

they say my folkes would do any thing for the fortune and fame
and it will take a fortune to get rid of all the pain
but im saying use ur brain homie do the right thing




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!