Beauty



Spana in min lilla söta prins! Vad go han är, haha så sköna miner och så vackra ögon han har :) Tagna med den nya kameran och som ni kanske ser så är det myycket bättre kvalitet än den gamla! Har precis kollat på Despererate housewives som sänds nästa vecka och blir så himla förbannad, sur, arg, asså så typsikt serier där allt går dåligt. Blir bara galen alltså... Annars var jag ju i skolan idag, redovisningen gick faktiskt asbra, vi var bäst tycker jag! När jag kom hem satte jag mig direkt och skrev PM:et på två a4 och det gick som en dans :) Sökte lite i olika databaser också om vad som gäller för muslimer och sport. Sen har jag och paul spenderat massa timmar framför tv:n också. Skulle tränat när jag kom hem men fastnade i ett långt samtal med mamma så det får bli imorgonbitti då jag får köra ett långt pass i stället. 4 gr per vecka vill jag träna!! Ska borsta tänderna nu och sen lägga mig :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Shit vad söt han är!!!!

2009-05-09 | 12:07:37
Anna

Shit vad söt han är!!!!

2009-05-09 | 12:08:07




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!