Jag fattar ingenting



Det känns ibland som alla har förstått utom jag
Att världen står och pekar stackars hon som tror att livet är en dröm,
Och jag fattar ingenting.

Har hittat så mycket fina bilder nu på datan! De flesta tagna på ön (mormor och morfars ställe i stockholms skärgård) förra juni då jag och Paul var där. Det är bland de bästa stället att vara på! Så vackert och man blir så uppvilad, mormors mat, frisk luft och vacker natur. Love it! Bilden där är tagen på 'utkiksplatsen' dit vi vandrade och vandrade med morfar, snabbt som tusan gick vi men man han njuta lite av utsikten ändå.

Ska precis börja locka håret nu. Jag vet jag klarar mig inte utan lockar då jag ska göra mig fin. Jag vet att vissa föredrar platt hår men alltså, nej lockar gäller för mig, som ni kanske ser på alla bilder! Syrran hjälper mig locka nu så jag kan skriva samtidigt haha :P Ska spraya massa sen och kamma igenom lite så blir det nog perfekt till kvällen, inte för lockigt alltså. Jaja, ska hinna käka lite youghurt också innan jag ska till skolan om en timme. Föreläsning och sen ska jag hem till paul eller kanske till stan och hämta en kamera som vi beställt :D:D



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


melowna

sv: Jo jag har läst ut båda böckerna under typ två veckors period.. Man fastnar och kan typ inte sluta läsa :P Sen när jag kollar på klockan har tre timmar flygit förbi!! hahah...

Sen angående väskan... Den skriker mitt namn va? =P=D hahaha.. Den var faktiskt gullig...

2009-05-04 | 12:48:22
http://melowna.blogg.se/
donna

sv : tack tack :) du har oxå en cool header :)

2009-05-04 | 22:47:10
http://kinapuffn.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!