The definitition of 'Busunge'



Har hört att Elliot är superjobbig nere i Grekland nu och ja det kan jag faktiskt tänka mig. För även om han är världens sötaste så är han också rejält jobbig ibland, en riktig buse! Mitt nattduksbord kan jag ju förresten glömma att ha grejer på som ni ser ;) Har köpt såna här krokar så att han inte skall kunna öppna lådorna nu iallafall :)

Idag har jag vart o handlar på maxi (själv), vart på stan och satt in pengar och sen hemma och pluggat. Nu har fotbollen precis börjat och det är Man Utd som är Jamies lag och sen Barca som Paul hejar på, 1-0 till barca vilket inte bådar gott, hoppas på Man utd för annars får vi en sur styvpappa här alltså! ;) Själv pluggar jag, såå effektiv!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!