nageldekortationer



Hittade de här gamla nageldekorationerna i en necessär. Var flera år sen jag använde dem, hade även min egen "skönhetssalong" där jag sålde behandlingar och saker som nageldekorationer som kostade 2 kr styck. Tjänade en del på det haha. Bestämde mig iallafall för att använda slut på dem så jag kan slänga dem sen, lite roliga är de ju iallalfall!

Om en timme ska jag dra till jobbet, idag börjar jag halv 4. Inte så kul att jobba spec inte en söndag men men. Paul ska inte jobba utan han ska vara här och vara barnvakt till Elliot hehe :) Hinner inte med att fixa klart Raquels design nu för jag har en uppgift tills imorgon jag måste göra nu innan jag går. Det är en bild på Buddha som sitter och tar på marken och jag ska berätta om dess betydelse och sånt i morgon, har skrivit ut fakta så nu ska jag bara sätta mig och sätta ihop det. Mina solbrillor med styrka har förresten kommit, måste visa er dem sen..



Nu blir det detta till plugget. Har nu "mognat" så pass att jag inte MÅSTE äta lördagsgodis och läsk bara för att det är lördag utan igår var jag helt enkelt inte sugen så det blir nu istället, söndagsgodis haha. Mmmm!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

Tack så hemskt mycket för designen som blev såå fin! =)

Tacktacktacktacktacktacktack!!



kRaM! =D

2009-03-15 | 15:10:57
http://danielaelisa.blogg.se/
lia

haha, pyssligt!

2009-03-16 | 17:32:14
http://attraherad.blogg.se/
Sandra

den där maraboun såg väldigt lockande ut!

2009-03-20 | 23:32:56
http://saandrup.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!