Ilningar i tänderna och ont i magen


Elliot kan ställa sig mot vad som helst nu ;) Bilden är från ikväll.

Gaah jag har blivit galen på mina tänder idag! Var hos tandläkaren i morse kl 8.45. Jag hade inga hål =) Däremot hade jag en del tandsten eller vad det nu är på de nedre framtänderna som han skrapade bort, det gjorde så jäkla ont när han tog bort det och blödde en del och nu känns det som att jag har världens hål mellan mittersta tänderna och det ilar som tusan! Måste haft massa äckel där innan haha :p Men nu blir jag galen på det här! Det känns som att jag har något som fastnat mellan tänderna fast jag inte har det... Dessutom har jag haft svinont i magen nu i flera timmar, det har precis börjat gå över. Vet inte vad det är! Har tänkt att jag vart laktosintolerant och skippat mjölken vilket hjälpt, men nu har jag börjat med laktosfri mjölk och fil idag och fått jätteont... Är jag så känslig eller är det något annat?

Jag ska inte bara klaga, annars har det varit en bra dag. Var i skolan och hade första föreläsningen om Buddhismen och sen var jag på stan och hämtade ut pappret från optikern för tredje (!) gången och nu är det äntligen fixat och jag har skickat iväg det! Hämtade också jeansen jag lämnade hos skräddaren igår och nu är de snygga stuprör för 160 kr :) Så bra, ska lämna in fler byxor sen! Sen mötte jag en rätt sur Paul men det gick över när han fick lite käk haha han är väl som mig och blir sur av hunger! Sen låg han och sov en stund som vanligt på vardagarna då han är så trött, men det var bara mysigt jag låg bredvid och läste Veckorevyn och en grymt bra bok på engelska jag håller på med nu. Sen när han vaknat lekte vi och gosade med lilla Elliot innan Paul drog hem :)

Vad är nu detta?! Jag tänkte att nu är det nog dags att gå och lägga sig, klockan måste vara mycket... Så är klockan kvart över 10! Haha, oh well jag lägger mig nog och läser lite ändå. Har inget mer att göra på datan nu. Imorrn ska jag upp rätt tidigt för att hinna träna och så där, vi ska vara hemma hos Malin imorgon klockan 10 (!). Så God natt!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha jag hade samma känsla när de tog bort tandsten på mig..så känns det som de rycker bort hela tandraden när det tar bort stenen..usch..



tack Becky kul att du gillade tischan =)

kram!

2009-03-04 | 22:56:17
http://pyttis.blogg.se/
AMAIA LAYLA

Åh, det är verkligen en av de värsta sakerna man kan ha, trots att det är världens enklaste sjukis. Skulle kunna göra vadsomhelst för en huskur mot nästäppa som fungerar.

2009-03-05 | 11:52:17
http://amaialayla.blogg.se/
S---

Åh vilken söt liten krabat ;)

2009-03-06 | 18:47:31
http://rosaspektakel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!