Utmaning, tre

♥ Tre jobb jag har haft: Tidningsutdelare 2003-2004, kioskbiträde från 2007 och fortfarande & jobbat i tvätten på badhus förra sommaren
♥ Tre platser jag har bott på: Bara olika adresser i Södertälje, samma nu i 14 år
♥ Tre saker jag gillar att se på TV: Desperate housewives, 2½ men, Top Model
♥ Tre favoriträtter: Fläskfile med bearnaisesås och pommes, stuvade makaroner och köttbullar, tacos
♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Där det är varmt & soligt på en strand!, storstad med shopping & sevärdheter typ NY eller London
♥ Tre personer jag utmanar: Melowna, Raquel & Carro


Bilden är från oktober-nov då jag var med syrrorna i London. Här är jag och Jessie på vårt hotellrum där vi körde armbryning haha, gissa vem som vann?





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alshammar - Fashion Lifestyle

vad vacker du är:)

Vad ska du göra resten av denna Måndag?:)

2009-03-09 | 10:24:06
http://halshammar.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!