Solglasögon och glasögon



Skrev ju om solbrillorna med styrka jag beställde, men de funkade inte utan de var för stora. Och ni vet inte hur himla glad jag är för det! 1700kr skulle de kosta hos Synsam, nu har jag hittat en hemsida, Favoptic, som säljer glasögon som kostar max 500 kr styck, och man får dem med solglas för 85 kronor extra! Så jag sparar över 1000 kr! Internet är verkligen så mycket bättre, och jag bryr mig inte om märken eller nåt utan vill mest bara kunna se och inte se hemsk ut heller. Har hittat ett par pilotbågar man kan ha med solglas så dem kommer ju se ut som riktiga solglasögon, även om jag inte tycker att jag passar så bra i solglasögon överhuvudtaget kommer det vara så skönt att kunna se i dem! Dessutom funderar jag på att köpa mig ett par nya glasögon också, har lånat hem dem på bilden och testat och tycker de ser rätt bra ut! Mina som jag har nu har ju massa repor och går lite sönder titt som tätt, och dessa kostar 395kr inklusive allt! Kan inte förstå att jag betalade ca 3000kr för mina glasögon för några år sen, bara för att de köptes i butik samt var märkesglasögon, och vem går och kollar på märket egentligen?! Detta kan nog vara värt att lägga de 1000 jag har kvar denna månad efter att ha bara sparat nästan allt på 1 par solbrillor och ett par glasögon istället för annat :) Det är ju definitivt mer användbart!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madelene

Har du varit där någongång?

Det är såå härligt i USA..

2009-03-03 | 09:59:36
http://liixen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!