Lördag kväll



Hello, tänkte att ni skulle få se en till bild från fotograferingen med Petra. Vet inte riktigt vad jag tycker om denna bild, det syns inte så bra i så litet format men ögonen ser jättekonstiga ut! Vet inte om det är fransarna som gör det men de ser liksom vattniga och ljusa ut. Hela jag var lite väl blek där tycker jag haha...

Jag och Paul har precis kollat klart på filmen Who's your daddy? som var ganska kul. Vi har lagt in citronfromage i kylen som snart är klar, gott. Paul sitter o kör lite psp nu och jag håller på att skriva in mina anteckningar från Buddhismen boken på datan men tog en liten paus. Ja ni jag pluggar ungefär varje 'ledig' stund nu ;) Tenta på fredag! Vi hörs imorrn!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!