Girlthing/Buenos Aires/Girlpower/Cala Azul Garden

Vad är dessa namn för något? Jo det var namn på mina mailtidningar som jag hade mellan jag var kanske 11 och 13-14. Kom och tänka på det idag när jag var hos Malin och Ida. Vet inte om det är några av er som var med under 'mailtidningspedioden', det var alltså innan bloggar, Stallet, Playahead osv. Det började med att jag fick mail till min första mail (typ reklam) för en mailtidning som sökte skribenter och jag ville skriva mode/skönhetsreportage. Istället blev det så att jag startade min egen mailtidning som kom ut ungefär en gång i veckan. Som mest hade jag nog 50 personer som prenumernerade på tidningen :) Minns att det var så himla kul! Gjorde snygga designers, loggor, bakgrunder och skrev massa reportage, krönikor, svarade på frågor osv. Girlthing och Girlpower var namn jag hade med jag tror Girlthing blev det som höll längst.... När jag kom från Spanien 2002 blev det Cala Azul Garden som var namnet på vårt hotell och jag skapade även en "spansk" mailtidning "Buenos Aires" inte visste jag att det låg i Argentina :p komplett med spanska färger och så innehöll den glosor på spanska, lite text på spanska, fakta om Spanien och sånt. Men den höll inte länge, var väl inte så poppis I guess =p Så kul var det iallafall, önskar att jag haft kvar tidningarna och kunnat se dem!! Någon av er som höll på med detta som små? Det var ju väldigt många som gjorde det verkar det som.

Förresten, en tjej berättade att min blogg sett konsig ut för henne i flera dagar, ser bloggen konstig ut hos er också? Den gör inte det hos mig så jag vill gärna veta om det är nåt fel på bloggen så jag kan försöka fixa det.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emmy

texten ligger liksom bara över halva sidan... längs den högra sidan... men det kanske ska vara så? ser inte konstigt ut bara lite annorlunda!! :)

2009-03-05 | 19:33:40
http://fiemma.blogg.se/
D a n i e l a

Nää, det gör den inte! ;)

2009-03-05 | 20:32:00
http://danielaelisa.blogg.se/
raquelita

Vad har hänt med din fina blogg?

2009-03-05 | 22:46:07
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!