If you think it's a game then play with it right



God morgon! Uppe tidigt i dag, straxt efter 7 vilket var jobbigt för jag sov så sköönt. Dessutom har jag träningsvärk från i går i bakbenen och rumpan (även magen!!) och då är det extra skönt att bara ligga kvar i sängen och stretcha/sova. Men men gick upp och fick mysa lite med Elliot och vi delade på en rostmacka innan han åkte för att vaccinera sig. Själv ska jag straxt gå ner till stan och ta tåget in till stan för vaxning och fix av ögonbryn och fransar. Är lite nervös men jag ser mest fram emot mörka fransar ;) Förresten när man skall gå ner på stan eller ner till stan så är det Södertälje C som menas och när man skall in till eller upp till stan så är det Stockholm, see? Det har blivit en del missuppfattningar förut om vilken stad man menar haha. Jaja ska smörja in mina händer nu, de är astorra!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!