Is it worth it?



Läste precis en artikel om Miranda Kerr som är en av VS modellerna där hon berättar om hur nyttigt hon lever för att se ut som hon gör, käkar bara nyttiga saker osv osv. Har läst massa såna här artiklar förut där modeller/kändisar berättar om hur de äter för att kunna se ut som det gör och jag tänker alltid "stackars dom!" Visst ser dom bra ut tjejerna men jag skulle aldrig någonsin byta med dem och sluta äta allt som är onyttigt, inget godis eller snacks utan bra sallad och nyttig mat. Fy vad tråkigt det skulle vara! Självklart ska man inte överdriva åt något håll alls men jag har iallafall kommit fram till att det som passar mig är att käka vad fasen jag vill när jag vill det för att jag njuter av det - och samtidigt träna några gånger i veckan så slipper man dåligt samvete och så gör man av med lite av det man äter. Det är ju 1000 gånger bättre än att sluta äta det man gillar. Vissa har ju bara sån där Victorias secret kropp naturligt som min syster till exempel, det spelar ingen roll vad hon äter eller att hon inte tränar men jag själv har inte alls det utan kan visst gå upp i vikt osv. men ändå funkar det med träning och att njuta av att äta! Och om jag får säga det själv tycker jag nog ärligt talat att min kropp är bra mycket snyggare än änglarnas!

Nu blev det visst lite snack om vikt och sånt och egentligen är det ingen big deal, jag tycker heller inte man kan säga att det är fult att vara smal osv osv för vissa personer är faktiskt så naturligt smala och de kan inte gå upp i vikt! Alla är olika helt enkelt and that's that. Som tur har alla också olika smak så det jämnar ut sig! Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig. Ska upp vid halv 8 imorgon och åka och vaxa mig inne i stan, finally! Visste ni att jag sparat ut håret under armarna i två veckor? Och det växer fort vill jag lova, fy vad det ska bli skönt att bli av med det!!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Malin-Hockeyfruga

tackar ;P ja de va lite sött tyckte ja med;)

haha håller med..skulle aldrig kunna låta bli pizza, godis o sånt när suget kommer ;D

2009-06-04 | 01:46:47
http://mysunshinestory.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!